human rights watch

söndag 7 juli 2013

Iran bestämmer i Sverige och Svenska myndigheten samarbetar med iranska regimen man kan säga Sverige stödjer iranska terrorist regimen.

Sverige samarbetar med iranska regimen mot iranska aktivister som bor i Sverige. Iran bestämmer i Sverige och Svenska myndigheten samarbetar med iranska regimen man kan säga Sverige stödjer iranska terrorist regimen.



Jag jag har uppfattat att den svenska myndigheten väldigt rädda för den iranska regimen, nästan Iranska regimen bestämmer i Sverige på olika sätt vet ni varför? därför att vi hade rättegång mot en person som tidigare  har attackerat mig med en yxa  samtidigt han med hjälp av en annan person tog mina viktiga information och lämnade till iranska ambassaden via några andra personer som brukar åka nästan varje veckor till iranska ambassaden i Sverige  dem bor i Värmland.
Några dagar efter rättegången dem kontaktade iranska ambassaden för att iranska ambassaden kunna kontakta svenska polisen som vi har fått information via mina vänner i Stockholm den sista maj iranska diplomaten kontaktade med Värmland polisen och lämnade några falska information till polisen via deras agenter som är väldigt många i Värmland,  mer information om denna skrivelse kommer snart..
mvh samuel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar