human rights watch

söndag 23 februari 2014

A Norwegian newspaper has written Sweden are terrorists on the way Sweden can be a terrorist state on the psychological terror. Sweden also cooperates with dictatorial countries like Iran and Syria also helps Iranian regime against Iranian political refugees in Sweden .


A Norwegian newspaper has written Sweden are terrorists on the way Sweden can be can be a terrorist state on the psychological terror. Sweden also cooperates with dictatorial countries like Iran and Syria also helps Iranian regime against Iranian political refugees in Sweden .
Sverige är terrorister


I self treated very badly by Karlstad employment service that will be published every letter alternating between me and the labor office all the time that I have lived in Sweden because the Social Democrats' time it happened not so nasty that I have seen , I think such difficulties provide up to foreign backgrounds by any party in Sweden that has double standards inside innermost dreams about reuse of hitler, but appearance is manifested as an ordinary people
It's not just sd that are dangerous and to obtain the discrimination moderates ten times worse than sd because I became totally diskrimiernat by karl urban employment agency worked with the Forestry Commission .
Because it has discriminated against me very badly in Karlstad.
Sweden becoming a state discrimination .
I have film and very strong documentary about how I was discriminated against by Karlstad employment service in the year, I have recorded how other threatened apart, but and also have beaten each other got left on the job, but I got a woman named Liz , and two to who works at Karlstad labor office helena anna and mia have played a major role towards me, I can submit a film somhandlar about a meeting August 13, 2013 in zakrisdal in Karlstad between me a man named bengt and two women to mia and liz there are film recorded via hidden camera.
-----------------
En norska tidningen har skrivit Sverige är terrorister på vilken sätt  Sverige kan vara  kan vara ett terrorister stat  ju på psykiska terror. Också Sverige samarbetar med diktatoriska länder som iran och Syrien även hjälper iranska regim mot iranska politiska flyktingar i Sverige.
Jag själv behandlat väldigt illa av Karlstads  arbetsförmedlingen  det kommer att publiceras alla brev växlande mellan mig och arbetsförmedlingen hela tiden som jag har bott i Sverige  därför på socialdemokraternas tiden det hände inte så elaka som jag har sett, det tycker sådana svårigheter skaffar fram åt utländska bakgrunder av några partiet  i Sverige som har dubbelmoral inne innerst drömmer om återanvändning av hitler, men utseende visar sig som en vanliga människor
Det är inte bara sd som är farliga och skaffa fram diskrimineringen moderaterna tio gånger värre än sd därför att jag blev totalt diskrimiernat av karlstads arbetsförmedlingen samarbetade med skogsstyrelsen.
Därför att dem har diskriminerat mig väldigt illa i Karlstad.
Sverige på väg att bli ett diskriminering stat.

Jag har film och väldigt starka dokumentar om hur jag blev diskriminerat av Karlstads  arbetsförmedlingen i före året, jag har inspelat hur andra hotade varandra, men och även har misshandlat varandra fick kvar på jobbet, men jag fick in en kvinna som heter liz och två till som jobbar på Karlstads arbetsförmedlingen helena  anna  och mia  har spelat stor roll  mot mig, jag kan lägga fram en film somhandlar om en möte den 13 augusti 2013 i zakrisdal i Karlstad mellan mig  en man som heter bengt och två kvinnor till  mia och liz det finns film som inspelat via dolda kamera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar