human rights watch

torsdag 27 februari 2014

When racists enters authorities what can you do about ?


When racists enters authorities what can you do about ?
Hi Samuel ,
thanks for your call igår.jag 'll write about my traumatic experience here in Sverige.ett country that claims democracy and human rights but because of my last name ( Hassan ) terrorized me , my Bulgarian wife and my children in several år.konsekvensen of all these years is a large comprehensive tragedi.min mother died in 2000, but because Swedish authorities terror I could not attend my mother's funeral. Now my father is very old 85 years but I have not seen him in 11 years and 7 månader.mina children have been placed in many different cities for 10 years.I have contacted many different ( human ) organizationer as Amnesty International , mänskilga rights , etc .



.. but in the end I realized that these organizatiomerna is kartoniska and misleading organizationer.jag has been in italy, france , germany , holland , Norway and Sweden . I have always respected the law and the joists that applies here but have been wrong
treated for several years. there were lots of wicked plans against me in the dark without any reason, but I reacted in a respectful manner but förgäves.därför for a period , I started to react to the ugly way because they were serious threats against me . I contacted the police , JO , justitiedepartmentet , many lawyers ..... etc just to know why are they harassing mig.svenska myndygheter knew that I actually am an innocent man , but some said it 's my first wife who create problems for me and later for my Bulgarian fru.då I told the authorities that they stop her because I did not want to undergo a conflict with my children's mother but I noticed that many Swedes are happy to encourage children's mother against me just to say : checking Muslim men! the terrorizing Muslim women. after several years of Swedish authorities terror against me , I began to insult and intimidate the Swedes back just to stop
dem.nu I feel a little safer and recently married to a Russian woman but I 'm not sure if the Swedish authorities will allow us to be alone and have a normal life like everyone else has .
I'll write more in the future.
Sincerely
Haider Hassan ( Hamawand )
Uppsala
------------------
När rasisterna tar sig in myndigheter vad kan man göra åt?
Hej Samuel,
tack för ditt samtal igår.jag ska skriva om mina traumatiska upplevelser här i Sverige.ett land som hävdar demokrati och mänskliga rättigheter men på grund av mitt efternamn (Hassan )terroriserade de mig,min bulgariska fru och mina barn i flera år.konsekvensen av alla de här åren är en stor omfattande tragedi.min mamma dog år 2000 men pga svenska myndigheters terror kunde jag inte närvara min mammas begravning. nu min pappa är mycket gammal 85 år men jag har inte träffat honom på 11 år och 7 månader.mina barn har blivit placerade i många olika städer under 10 år.jag har kontaktat många olika (mänskliga)organizationer som Amnesty international,mänskilga rättigheter,...osv men till slut förstod jag att de här organizatiomerna är kartoniska och vilseledande organizationer.jag har varit i italien,frankrike,tyskland,holland,norge och sverige. jag har alltid respekterat lagen och reglarna som gäller här men har blivit orätt
behandlat i flera år. det fanns massor av elaka planeringar mot mig i morkret utan någon anledning men ändå reagerade jag på ett respektfullt sätt men förgäves.därför under en period började jag reagera på fult sätt eftersom de fanns allvarliga hot mot mig. jag kontaktade polis,JO,justitiedepartmentet,många advokater.....osv bara för att veta varför trakasserar de mig.svenska myndygheter visste att jag faktiskt är en oskyldig människa men en del sa att det är min första fru som skapar problem för mig och senare för min bulgarisk fru.då sa jag till myndigheter att de stoppa henne eftersom jag inte vill genomgå en konflikt med mina barnens mamma men jag märkte att många svenskar blir glada att uppmuntra barnens mamma mot mig bara för att säga:kolla muslim men! de terroriserar muslim kvinnor. efter flera år av svenska myndigheters terror mot mig började jag förolämpa och skrämma tillbaka svenskarna bara för att stoppa
dem.nu känner jag mig lite trygg och gift nyligen med en rysk kvinna men jag är inte säker om svenska myndigheter låter oss vara ifred och ha ett normalt liv som alla andra har.
Jag ska skriva mer i framtiden.
Med vänliga hälsningar
Haider Hassan (Hamawand)
uppsala

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar